הפיגוע ברמות: הוגש כתב אישום נגד המחבל

    ישראל רובין No Comments on הפיגוע ברמות: הוגש כתב אישום נגד המחבל

    הפרקליטות הגישה לבית המשפט כתב אישום נגד המחבל שביצע את הפיגוע באוטובוס בשכונת רמות לפני כשבועיים | בכתב האישום מסופר כי המחבל זיהה שהנדקר אדם דתי ובשל כך החל לדקור אותו, הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו

    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לפני כשבועיים המחבל הפלסטיני המחבל אסמאעיל נמר דקר נוסע באוטובוס באמצעות מברג שהיה ברשותו, בצומת גולדה מאיר, ונוטרל בירי. היום פרקליטות מחוז ירושלים הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגדו.

    על פי כתב האישום המתלונן, חובש כיפה ולבוש בחולצה לבנה באופן שבו ניתן לזהות כי הוא יהודי דתי, נסע באוטובוס מגבעת זאב לירושלים. בשלב מסוים של הנסיעה, הנאשם שלף מברג משקית שחורה, קפץ לעברו של המתלונן והחל לדקור אותו מספר פעמים ולצעוק "אללה אכבר". אז נהג האוטובוס בלם את האוטובוס, פתח את דלתותיו והמתלונן ניסה לברוח.

    כתב האישום מתאר כי המחבל דחף את המתלונן על מדרכה סמוכה אל מחוץ לאוטובוס, והמשיך לדקור אותו בעוד המתלונן מנסה להיאבק עמו. עובר אורח שעבר במקום זרק על הנאשם אבן וגרם למחבל להפסיק בדקירות.

    בהמשך, עובר אורח נוסף שעצר במקום קרא למחבל לעצור מלהתקדם לעברו אך הוא המשיך ובעקבות כך ירה בו. כתוצאה מהפיגוע נגרמו למתלונן דקירות ושברים בכל חלקי גופו והוא אושפז בבית החולים.

    כתב האישום מייחס למחבל ביצוע עבירה של מעשה טרור של ניסיון לרצח, והפרקליטות מבקשת להורות על מעצרו עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.



    0 תגובות